Ferry Corsten Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2010-01-01 20:50:52

 Paulina

Administrator

5972252
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-01-01
Posty: 1899
WWW

Regulamin Forum

I. O regulaminie.

1. Celem regulaminu jest swobodne korzystanie z forum. Regulamin jest zbiorem zasad, dzięki którym zawartość forum będzie przyjazna dla użytkownika
2. Każdy ma prawo do wyrażenia opinii na temat regulaminu. Można to zrobić pisząc w dziale propozycje lub informując o tym administratora forum.
3. Każda osoba korzystająca z forum powinna zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie może być wytłumaczeniem pod czas jego łamania.
4. Regulamin obowiązuje od momentu jego publikacji. Ewentualne zmiany mają skutek natychmiastowy oraz użytkownicy zostają o tym powiadomieni.
5. Dokonując rejestracji automatycznie zgadzamy się na przestrzeganie niniejszego regulaminu..
6. Administratorzy i moderatorzy, nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.

II. Zasady panujące na forum.

1. Administrator i moderatorzy starają się usuwać wszystkie treści uznawane za obraźliwe.
2. Każdy użytkownik forum powinien starać się traktować innych uczestników z szacunkiem
3. Do przestrzegania regulaminu zobowiązani są zwykli użytkownicy, moderatorzy, oraz administrator forum.
4. Na forum obowiązuje poprawna pisownia. Używamy polskich znaków, interpunkcji, a także nie piszemy WIELKIMI LITERAMI, gdyż jest to uznawane za krzyk. Nie umieszczamy zbyt dużej ilości emotikonek w postach, oraz nie piszemy W TeN SpOsób. Nagminne posty tego typu będą kasowane oraz użytkownicy będą karani ostrzeżeniami.
5. Avatar na forum prosze podawać adres
[url]innego servera danego avatara.
6. Nie piszemy kolorową czcionką
7. Nie piszemy podwójnych postów. Opcja edytuj nie gryzie!
8. Posty typu "bez komenatrza" "..." "nc" będą kasowane!
9. Czerwona czcionka jest zarezerwowana dla Administratorów i Moderatorów forum.

III. Kary stosowane na forum.

1. W przypadku niewielkich wykroczeń, stosowane będzie upomnienie (na PW lub email użytkownika), wraz ze wskazaniem punktu w regulaminie, który został naruszony.
2. Posty, których treść jest sprzeczna z regulaminem, będą blokowane lub przenoszone do kosza.
3. Posty, które poważnie naruszają regulamin, będą bezpowrotnie usuwane z forum. Autor tego postu upomniany lub ukarany.
4. Osobom, które celowo chcą robić bałagan na forum itp. Administrator uniemożliwi wstęp na czas określony (np 20 dni) lub całkowity zakaz wstępu na forum.
5. Ostrzeżenia:

- Moderator lub Administrator informuje użytkownika poprzez PW lub email o złamaniu regulaminu. Jeśli użytkownik nie dostosuje się do poleceń, wyciągane są konsekwencje poprzez warny
- Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3
- Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 4
- Ostrzeżenia wygasają po 60 dniach
- Użytkownicy mogą widzieć od kogo dostali ostrzeżenie: Tak
- Moderatorzy mogą dodawać ostrzeżenia: Tak
- Moderatorzy mogą edytować ostrzeżenia dodane przez innych: Nie
- Maksymalna wartość ostrzeżenia dodanego przez moderatora to: 2
- Moderator który otrzyma ostrzeżenie zostanie cofnięty o jedną Rangę, przy dwóch ostrzeżeniach, zostanie pozbawiony możliwości wejścia na forum.
- O osobach które będę miały zablokowany dostęp decyduje Administrator wraz Moderatorem
- Administrator może usunąć ostrzeżenie użytkownika jeśli otrzymał nie przypadkiem lub jeśli swój błąd napraw

Obsługa forum (zakładanie konta)

1. Wybierając, login dla siebie, powinien być on sensowny i mający jakiś sens. Pseudonim, który będzie obraźliwy itp. Zostanie usunięty a osoba zostanie pozbawiona dostępu do forum.
2. Zabrania się umieszczania jakichkolwiek linków reklamowych, obrazków, banerów reklamowych w sygnaturze. Możesz uzyskać pozwolenie od Administratora forum.
3. Wybierając emblemat wypada upewnić się czy ktoś na forum nie posiada już takiego. Zakaz umieszczania emblematów o treści pornograficznej.

VI. Zakładanie nowego tematu (topic)

1. Ważną sprawą jest właściwe zatytułowanie naszego posta. Temat powinien być krótki (nie używamy pełnych zdań, posługujemy się hasłami), ale możliwie najdokładniej precyzujący poruszaną tematykę. Przykład dobrego tytułu to: 'Kto będzie prowadził IV edycje?.' lub 'Nominacje data.' Fatalne tytuły to np. 'AFERA!!', 'LOL!' , 'SZOK'. Posty o takich tematach zostaną usunięte lub autor zostanie poproszony o jego zmianę.
2. Niedopuszczalne jest zakładanie tego samego tematu na kilku forach. Należy wybrać najwłaściwsze forum i na nim poprzestać.

VI. ZABRANIA SI��


1. Podczas rejestracji wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji, w których będę zawarte powiadomienia o nowościach na forum, zmianach oraz wiadomości reklamowe.. Wiadomości do wszystkich użytkowników forum może wysłać wyłącznie Administrator.
2. Publikowania treści i materiałów, obrażających czyjeś uczucia religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe. Dotyczy to wszelkich treści wprowadzonych na forum przez użytkownika - w wiadomościach, pseudonimie, podpisie, emblemacie i innych
3. Załatwiania na forum spraw prywatnych - do tego służy mechanizm PW (prywatna wiadomość) oraz email.
4. Ciągłego zmieniania tytułu topicu.
5. Zakładania postów o tematyce kilkukrotnie poruszanej już na forum. Tematy takie będą kasowane.

VII. UPRAWNIENIA

1. Moderator może:

- zmodyfikować tytuł topiku użytkownika
- ingerować w post użytkownika
- zażądać od użytkownika zmiany treści jego postu;
- wystosować na PW
- zablokować topik
- przenosić posty
- łączyć podobne tematy

2. Użytkownik może:
- zakałdać nowe tematy
- odpowiadać w tematach
- zakładać ankiety
- wysyłać poprzez forum email lub PW
- poprosić na PW Moderatora lub Administratora o wycofanie zablokowania postu podają powód jego decyzji.
- poprosić Administratora poprzez email o wycofanie ostrzeżenia lub zablokowanego dostępu do forum podają powód jego decyzji.
- oraz możliwości, które nie są sprzeczne z Regulaminem

IX. ZASDAY OBOWIĄZUJĄCE NA POSZCZEGÄ�Â�LNYCH FORACH.

1.. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zamieszczane linki, filmiki oraz zdjęcia.
2. Piszemy na temat danego forum (pomoże Ci w tym podpis tematu forum.)
3. Posty, topici nie na temat w danym forum będą usuwany lub przerzucane do kosza.

Regulamin stworzony przez Jimmi i Kaken z forum.bigbrother4.org


(Loud, Electronic and Ferocious)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rinnegard.pun.pl www.itibia.pun.pl www.gra-naruto.pun.pl www.administracjaukw.pun.pl www.dill.pun.pl